تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این مرد جنگجوی خط عابر پیاده است+ فیلم

این مرد جنگجوی خط عابر پیاده است+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای رانندگان و عابران پیاده برای ایجاد نظم در روند رفت و آمدهای شهری ضروری است و یکسان بودن بسیاری از قوانین این حوزه در کشورهای مختلف جهان موجب شده است که عدم آگاهی از قوانین حتی با حضور در کشورهای مختلف کاهش پیدا کند.

یکی از مساله‌سازترین این قوانین توجه به سه چراغ راهنمایی و رانندگی است و علی رغم تاکیدات بسیار برای احتیاط کامل هنگام زرد شدن چراغ اما متاسفانه برخی رانندگان در این هنگام سرعت خودرو خود را برای نماندن در پشت چراغ قرمر زیاد کرده و موجب بروز تصادفات می شوند.

همچنین رعایت عابران پیاده برای عبور از خطوط سفید عابر پیاده در هنگام سبز بودن چراغ مخصوص عابران می تواند از بروز تصادف جلوگیری کند.

رعایت حق از سوی رانندگان و عابران پیاده باید متقابل باشد تا این قوانین به درستی اجرا و تبدیل به فرهنگ عامه مردم شود.

در این فیلم عابر پیاده ای را می بینید که به دلیل قرار گرفتن خودرویی بر روی خط سفید هنگام سبز بودن چراغ برای تردد عابران پیاده خود را در مقابل اتومبیل خاطی قرار می دهد و اجازه عبورش با وجود اتمام زمان چراغ قرمز نمی دهد، این فرد به نوعی جنگجوی عابر پیاده نام گرفته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این مرد جنگجوی خط عابر پیاده است+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..