تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین جزئیات از صدای نامتعارف در حرم حضرت عبدالعظیم/ تحقیقات تکمیلی ادامه دارد

دادستان شهرری در رابطه با شنیده شدن صدایی در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در مراسم احیای شب بیست و یکم ماه رمضان گفت: در ضلع شمالی حرم یک آتش سوزی کوچک در سطل زباله اتفاق افتاد که به تصور مردم بمب یا مواد منفجره بوده است.

میزان نوشت: حسینی دررابطه با شنیده شدن صدای مهیب در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: در ضلع شمالی حرم یک آتش سوزی کوچک در سطل زباله اتفاق افتاد که بتصور مردم بمب یا مواد منفجره بوده است.

وی افزود: متاسفانه این سرو صدا به داخل حرم کشانده شد و با توجه به ذهنیتی که مردم از قبل داشتند موج حرکتی از مردم ایجاد شد.

دادستان شهرری اضافه کرد: در این رابطه به چند نفر مظنون شدند که تحقیقات دراین رابطه درحال تکمیل است.

وی همچنین گفت: مراسم احیای شب قدر در حرم حضرت عبدالعظیم در کمتر از چند دقیقه به حالت عادی بازگشت و در آرامش کامل برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین جزئیات از صدای نامتعارف در حرم حضرت عبدالعظیم/ تحقیقات تکمیلی ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..