تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی ویشکا آسایش و عکسهای ویشکا آسایش

ویشکا آسایش

بیوگرافی ویشا آسایش بازیگر زن ایرانی (بازیگر نقش قظام در امام علی) Vishka Asayesh

عکس های جذاب ویشکا آسایش

ویشکا آسایش (زاده ۱۳۵۱) از هنرپیشگان ایرانی است. وی خواهرزاده مازیار پرتو (فیلمساز برجسته ایرانی)، و نوه شین پرتو (نویسنده و شاعر) است.

ویشکا آسایش

زندگی هنری

با بازی در نقش قطام در مجموعه تلویزیونی امام علی به شهرت رسید. سپس در نقش یک عروسک در فیلم ساحره توانایی‌های اش را به نمایش گذاشت و موافقان و مخالفان زیادی پیدا کرد. اگرچه سینمای ایران استعداد وی را چندان نشناخت و بیشتر با تکیه بر ژستهای آزاد او و جذابیت جوانش نقشهای نه چندان خلاقی را به وی پیشنهاد کرد. با این حال بازیهای موفقی وی در دو فیلم عشق + ۲ و بلوغ او را به عنوان بازیگری آگاه معرفی کرد.

بازی او که در فیلم «مسافر ری» در نسخه به نمایش درآمده در اکران عمومی بسیار لطمه خورد، متفاوت‌ترین نقش سینمایی او به حساب می‌آید.

بازی وی در سریال مختارنامه و در نقش جعده، همسر امام حسن، تکراری است بر نقش قطام در سریال امام علی که ویشکا آسایش آن را به خوبی ایفا نمود.

او طراحی صحنه را هم برای اولین بار در فیلم دنیا تجربه کرد.

در سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم ورود آقایان ممنوع سیمرغ بهتربن بازیگر زن را از جشنواره بیست و نهم فیلم فجر دریافت کرد.

ویشکا آسایش

فیلمهای سینمایی برف روی کاج‌ها (پیمان معادی ۱۳۹۰) خوابم می‌آد (رضا عطاران ۱۳۹۰) پرتقال خونی (سیروس الوند ۱۳۸۹) ورود آقایان ممنوع (رامبد جوان ۱۳۸۹) کتاب قانون (مازیار میری – ۱۳۸۸) موسیقی زمستانی (کامران قدکچیان – ۱۳۸۶) گل یخ‏ (کیومرث پوراحمد – ۱۳۸۳) هشت‌پا (علیرضا داوودنژاد – ۱۳۸۳) دنیا (فقط به عنوان طراح صحنه – منوچهر مصیری – ۱۳۸۱) مسافر ری (داود میرباقری – ۱۳۷۹) بلوغ (مسعود جعفری جوزانی – ۱۳۷۸) عشق + ۲ (رضا کریمی – ۱۳۷۷) ساحره (داود میرباقری – ۱۳۷۶)

ویشکا آسایش

مجموعه‌های تلویزیونی معصومیت از دست رفته (فقط طراحی صحنه داود میرباقری – ۱۳۸۱) امام علی (ع) (داود میرباقری – ۱۳۷۰) نرد بام آسمان محمد حسین لطیفی – ۱۳۸۸ مختارنامه داوود میرباقری ۱۳۸۹

ویشکا آسایشویشکا آسایش ویشکا آسایش ویشکا آسایش

جدیدترین عکس های ویشکا آسایش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی ویشکا آسایش و عکسهای ویشکا آسایش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..