تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش به اختیار یعنی برنامه ریزی در میدان نبرد

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی، در خطبه های نماز جمعه بیست و یکم ماه مبارک رمضان با اشاره به دیداری که دانشجویان با رهبر معظم انقلاب داشتند، گفت: ایشان در این دیدار از اصطلاح آتش به اختیار استفاده کردند، این عبارت به معنای اجازه هرج و مرج و هرکاری کردن نیست بلکه «آتش به اختیار» یک اصطلاح نظامی است.

وی اضافه کرد: در میدان جنگ این تعبیر مطرح است و اگر زمانی برای قرارگاه مشکلی پیش آید و اختلال به وجود آید در این زمان این اصطلاح به کار می رود و این بدان معنا نیست که دست از فعالیت بکشند و منفعل شوند.

امام جمعه گرگان  گفت: این بلکه بدان معنا است که نباید کار را رها کنند و باتوجه به شرایط تصمیم گیرند تا رابطه بین قرارگاه و میدان برقرار شود، افسران حاضر در میدان باتوجه به شرایط تصمیم بگیرند تا جنگ و مبارزه را پیش ببرند. 

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت :آتش به اختیار یعنی اینکه کسانی که در میدان هستند باید برنامه ریزی کنند.

وی تصریح کرد: هفته آینده روز جهانی قدس است و این روز برای دفاع از همه مظلومان عالم و روز مبارزه با استکبار و ظلم جهانی است و این بالاترین امتیاز یک انسان است که با ظلم مبارزه کند.

امام جمعه گرگان  گفت :این تکلیفی است که امیرالمونین (ع) برای ما وارد کرده است که با حضور خود بر این تکلیف عمل خواهیم کرد.

آتش به اختیار یعنی برنامه ریزی در میدان نبرد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش به اختیار یعنی برنامه ریزی در میدان نبرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..