تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکفیر و جریان الحادی عامل مشکلات جامعه اسلامی

تکفیر و جریان الحادی عامل مشکلات جامعه اسلامی به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ماموستا سیدمحمد حسینی امام جمعه موقت سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، گفت: قرآن بزرگترین کتاب هدایت‌گر بشریت است و  برای تمام بشریت در طول تاریخ برنامه دارد.

حسيني ضمن تسليت سالروز شهادت امیرالمومنین(ع)، افزود: زندگی و سیره این امام برای تمامي انسان‌ها درس است.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره با محکوم کردن اعتقادات تکفیری گفت: متاسفانه تا اینگونه عقاید و تفکرات در عالم وجود داشته باشد مشکلات موجود پایان نخواهد یافت.

وی بیان کرد: جریان الحادی هیچ سنخیتی با دین اسلام ندارد و پیروان آن بر این باور هستند که همه انسان‌ها باید این تفکر را داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکفیر و جریان الحادی عامل مشکلات جامعه اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..