تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکوری: دایی می تواند ناکامی سایپا را جبران کند/ برخی در تیم محبوبم به نان و نوای خوبی رسیدند

شکوری: دایی می تواند افتضاح فصل گذشته سایپا را جبران کند/ برخی در تیم محبوبم به نان و نوای خوبی رسیدندابراهیم شکوری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد اینکه آیا با باشگاه سایپا تسویه حساب کرده است یا خیر، تصریح کرد: از آنجاییکه علاقه نداشتم ناکامی سایپا در فصل گذشته به پای من نوشته شود، قرارداد 2 ساله ام را با این تیم فسخ کردم. مسئولان باشگاه سایپا یک ماه پیش قول داده اند با من تسویه حساب کنند اما تاکنون این کار را انجام نداده اند. امیدوارم به زودی برگه تسویه حسابم را از باشگاه سایپا را دریافت کنم.
 
مدافع سابق سایپا درباره اینکه آیا با علی دایی برای بازگشت به این تیم صحبت کرده است، گفت: علی دایی هم بازی و مربی من بوده و با وی ارتباط خیلی خوبی دارم اما اگر قصد داشت به سایپا بازگردم با من صحبت می کرد یا از طریق نمایندگانش پیغام می فرستاد. به هر حال برای دوست خوبم آرزوی موفقیت می کنم و حتما دایی صلاح دیده که از من در سایپا استفاده نکند.
 
شکوری درمورد جوان گرایی علی دایی در سایپا بیان کرد: جوان گرایی باید به شکلی منطقی انجام شود. بسیاری از تیم ها زمانی که رو به جوان گرایی آورده اند، در آستانه سقوط قرار گرفته اند. با این وجود علی دایی در میدان دادن به جوانان تبحر و تجربه دارد.  
 
وی افزود: سال ها برای سایپا بازی کردم و چند بار زانوی خود را به دلیل آسیب دیدگی جراحی کرده ام. سابقه قهرمانی در لیگ برتر را با این تیم دارم. بنابراین حالا که از سایپا جدا شده ام، نمی خواهم این تیم ناکام شود و امیدوارم با دایی افتضاح فصل گذشته را جبران کند.
 
شکوری در ادامه با اشاره به اتفاقات تیم سایپا در لیگ شانزدهم اظهار داشت: به برخی مسائل نمی توان پرداخت اما سال گذشته برخی افراد در سایپا به نان و نوای خوبی رسیدند. کافی است مبلغ قرارداد برخی بازیکنان این تیم در لیگ شانزدهم را با امسال مقایسه کنید. اعتقاد دارم تمام این مبالغ به خود بازیکن نمی رسید.
 
مدافع سابق تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: یکی از اصلی ترین دلایل جدایی من از سایپا داروغه های این تیم بودند. به عنوان بازیکن باتجربه سایپا نمی توانستم قبول کنم که تیمم نتیجه نگیرد و برخی فکر منفعت خودشان باشند. این آقایان در سایپا از لحاظ مالی خود را برای 10 سال تامین کردند.
 
وی درباره آخرین وضعیت خود اظهار کرد: پس از جدایی از سایپا، 2 نوبت در روز تمرین می کنم تا از لحاظ آمادگی عقب نمانم. در نقل و انتقالات با 2 تیم مذاکره کردم اما به دلیل اینکه پیشنهادشان شرایط خوبی نداشت، انتقالم به آن تیم ها میسر نشد.  
 
مدافع اسبق پرسپولیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: اولویتم ادامه بازی در لیگ برتر است و به دسته اول فکر نمی کنم. زمانی که از سایپا جدا شدم، در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم برای تیم دیگری به میدان نرفتم و در حال حاضر سهمیه آزاد محسوب می شوم. بنابراین مشکل خاصی برای حضور در تیم های لیگ برتر ندارم. از طرفی هر وقت تیم ها سهمیه لیگ برتری خود را پر کنند، راحت تر می توانم قرارداد ببندم.   
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکوری: دایی می تواند ناکامی سایپا را جبران کند/ برخی در تیم محبوبم به نان و نوای خوبی رسیدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..