تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مربی رئال مادرید بخاطر مشکل قلبی به کرمان نیامد

کد خبر: ۵۵۰۶۳۲

۴۲  بازدید

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: مربی آکادمی رئال مادرید مشکل قلبی را بهانه کرد و به کرمان نیامد.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: مربی آکادمی رئال مادرید مشکل قلبی را بهانه کرد و به کرمان نیامد.

امجد مسعودزاده در مورد وضعیت تیم مس کرمان گفت: تمرینات تیم مس از روز یکشنبه در کرمان اغاز می‌شود و اکثر بازیکنان فصل قبل قراردادشان را تمدید کردیم و به جای بازیکنان جدا شده از این تیم 4یا 5 بازیکن جدید جذب خواهیم کرد.

وی در مورد خبر جذب یک مربی خارجی گفت: 3 گزینه برای مربیگری و دستیاری احمد نخعی داریم، مارکو مربی فصل گذشته استقلال خوزستان، دارکو مربی سابق پرسپولیس و فلمینگ مربی سابق مس کرمان از جمله گزینه‌های مربیگری ما در کرمان هستند و شرایط هر سه هم تقریبا برابر است و یکی از این نفرات را به عنوان مربی انتخاب می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در مورد اینکه مربی آکادمی رئال مادرید بعد از توافق به دلیل ترس از داعش قید همکاری با این باشگاه را زد گفت: او مربی خوب و کارنامه‌داری است و به ما اعلام کرد که به دلیل مشکل قلبی نمی‌تواند به کرمان بیاید و کسالت را بهانه کرد و نیامد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مربی رئال مادرید بخاطر مشکل قلبی به کرمان نیامد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..