تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توافق باشگاه بارسلونا با مدافع کلمبیایی

کد خبر: ۵۵۰۶۲۹

۶۱  بازدید

یری مینا از زمستان آینده به بازیکن جدید بارسلونا بدل خواهد شد.

ورزش سه: یری مینا از زمستان آینده به بازیکن جدید بارسلونا بدل خواهد شد.

 بارسلونا مدت هاست که شرایط این مدافع ملی پوش کلمبیایی را زیر نظر دارد.

توافق باشگاه بارسلونا با مدافع کلمبیایی

حتی روبرت فرناندز، مدیر ورزشی بارسلونا شخصا در ورزشگاه ختافه نظاره گر دیدار دوستانه کلمبیا و کامرون بود. در این بازی یری مینا زننده دو گل از 4 گل کلمبیا بود اما بیش از گلزنی او، توانایی بالای بازی با پا و نیز فیزیک منحصر به فرد مینا بود که توجه مدیر ورزشی بارسا را جلب کرد.

طبق ادعای مارکا، بارسلونا با خود بازیکن به توافق رسیده و برای جذب او 9 میلیون یورو نیز به پالمیراس برزیل پرداخت خواهد کرد ولی طی توافق دو طرفه، این بازیکن از ژانویه آینده به بارسلونا ملحق خواهد شد چرا که پالمیراس به مینا در جام لیبرتادورس نیاز مبرم دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توافق باشگاه بارسلونا با مدافع کلمبیایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..