تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم دو عروس لینک مستقیم و کیفیت عالی HD

 دانلود فیلم دو عروس با لینک مستقیم دانلود فیلم ایرانی دو عروس با بهترین کیفیت ۷۲۰p و اچ دی  HD

آنوس جدید قرار گرفت

لینک دانلود اصلی به زودی

تصاویری از اکران عمومی قرار گرفت

دانلود فیلم دو عروس

نژاد : اجتماعی

سال ساخت : ۱۳۹۳

انتشار : ۱۳۹۶

کارگردان: داوود موثفی

ستاره ها : فیلم دو عروس از بازیگران سر شناسی استفاده شده است  از جمله بازیگران این فیلم میتوان به  دانیال عبادی، افسانه پاکرو، سولماز آقمقانی، علی خیامی، صفا آقاجانی، میرطاهر مظلومی، بهزاد رحیم خانی و عرفان برزین اشاره نمود که به ایفای نقش پرداخته اند .

خلاصه : فیلم دو عروس موضوعی جالب و تماشایی دارد. در مورد مردیست که وظع مالی خوبی ندارد ولی کار درست است و مورد اعتماد از طرفی هم همسرش خاسته های عجیب و بالایی از او دارد که نمیتواند هذینه هایش را بدهد .  از این رو همسرش او را به کارهایی وادار میکند و اتفاقات عجیبی رخ میتواندکه میتوانید این فیلم را از وب سایت نگار فیلم دانلود و تماشا نمایید .

دانلود فیلم دو عروسفیلم دو عروسفیلم دو عروسدانلود فیلم دو عروس

فیلم دو عروس

دانلود فیلم دو عروس

آنوس با لینک مستقیم

پخش آنلاین

تبلیغات





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم دو عروس لینک مستقیم و کیفیت عالی HD»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..