تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاخیر سه روزه در تبریک روز ملی روسیه توسط آمریکا

وزیر امور خارجه آمریکا با سه روز تاخیر روز ملی روسیه را تبرک گفت!

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری راشاتودی، رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا از جانب دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و مردم ایالات متحده روز ملی روسیه را تبریک گفت.

وی در این پیام تبریک آورده است: روابط میان آمریکا و روسیه به روزهای نخست جمهوری آمریکا باز می‌گردد. امروز، کشورهای ما مسئولیت‌های منحصر به فردی را برای برقراری صلح و ثبات بین‌المللی دارند و درباره مسائل مهم بی‌المللی نیز همکاری می‌کنند. ما بر این باوریم که می‌توانیم بهترین عملکرد را زمانی داشته باشیم که با یکدیگر در زمینه پشتیبانی ارزش‌های بنیادین شرافت و آزادی بشری همکاری کنیم.

وی ادامه داد: زمانیکه شما روز ملی روسیه را جشن می‌گیرید، باید بدانید که آمریکا درکنار شما برای استقلال شما به عنوان کشوری که دارای سنت‌هایی غنی و پر مسئولیت است، می‌ایستد.

این در حالی است که تاخیر در تبریک گفتن به مناسبت روز ملی روسیه واکنش‌هایی را به همراه داشته است. سخنگوی سفارت روسیه در آمریکا در این رابطه گفت:‌ این نخستین باری است که چنین اتفاقی می‌افتد. آمریکا همیشه در روز نخست مراسم روز ملی روسیه پیام تبریک می‌فرستاد.

اما بخش خبری وزارت خارجه آمریکا با کم اهمیت شمردن این مساله اعلام کرد که این تاخیر ناشی از رویکرد بازبینی شده دولت واشنگتن درباره  پروتکل‌های سیاسی است.

روز ملی روسیه از سال 1992 جشن گرفته می‌شود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاخیر سه روزه در تبریک روز ملی روسیه توسط آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..