تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باوفا: با قهرمانی در آسیا مزد زحمات‌مان را گرفتیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با ابراز رضایت از نتایج شاگردانش در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: با قهرمانی زودهنگام در این رقابت‌ها توانستیم مزد زحمات‌مان را بگیریم.

حمید باوفا در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قهرمانی زودهنگام فرنگی‌کاران جوان ایران در آسیا اظهار کرد: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و فشردگی رقابت‌ها بین 4 یا 5 تیم بود که رقابت نزدیکی با هم داشتند تا جاییکه اگر هر تیمی در یکی دو وزن نتیجه بدی می‌گرفت از دور خارج می‌شد اما خوشحالم که فرنگی‌کاران ما مسلط و باتجربه کشتی‌ گرفتند و در نهایت قهرمان آسیا شدند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با تاکید بر عملکرد خوب فرنگی‌کاران جوان ایران گفت: کشتی‌گیران تیم ملی برنامه‌های کادر فنی را به خوبی بر روی تشک پیاده کردند. نتایج فرنگی‌کاران تیم ملی عالی بود و از عملکرد آن‌ها راضی هستم. از این که توانستیم مزد زحمات‌مان را بگیریم خوشحالم و به همه کشتی‌گیران و کادر فنی و مسوولان فدراسیون خسته نباشید می‌گویم. این موفقیت را به جامعه کشتی کشور و مردم عزیزمان نیز تبریک عرض می‌کنم.

او درباره سطح کیفی این رقابت‌ها نیز خاطرنشان کرد: سطح مسابقات خیلی خوب بود. تیم‌های قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان مثل همیشه با ترکیبی خوب پا به این رقابت‌ها گذاشتند و علاوه بر آن کشورهای کره جنوبی، ترکمنستان و هند نیز با تک ستاره‌های خود حرف‌های زیادی برای گفتن داشتند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان افزود: تیم ما تیمی آماده بود و توانستیم نتایج قابل قبولی بگیریم. هر چند توانایی کشتی فرنگی ما بیش از این‌هاست و بچه‌ها باید به خودباوری بیش‌تری برسند تا این نتایج را در مسابقات جهانی نیز تکرار کنند.

باوفا درباره ارزیابی خود از نحوه داوری مسابقات نیز خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست‌هایی که فدراسیون کشتی داشته و ما در آسیا و اتحادیه جهانی کرسی‌های مهمی را به دست آورده‌ایم، کمک زیادی به کشتی ایران در مسابقات  خواهد کرد به این معنا که دیگر حق کشتی‌گیران ایرانی به راحتی خورده نمی‌شود. حضور بنی‌تمیم به عنوان دبیرکل کنفدراسیون آسیا در کنار تیم نیز خیلی به ما کمک کرد و باعث شد با آرامش بیش‌تری کار کنیم. البته بچه‌های ما بسیار خوب ظاهر شدند و اصلا نگذاشتند کار به داوری بکشد.

وی تصریح کرد: معمولا زمانی که کشورهای صاحب نام کشتی میزبان رقابت‌های مختلف می‌شوند سعی می‌کنند با نفوذ در داوری‌ها، نتایج را به سود خود رقم بزنند اما چین تایپه از آن‌جایی که جایگاه چندانی در کشتی جهان ندارد این رقابت‌ها به لحاظ داوری با مشکل خاصی روبه‌رو نبود. معتقدم کشتی‌گیران ما باید به حدی در رویدادهای مختلف با آمادگی بالا شرکت کنند و خوب ظاهر شوند که نگذارند کار به داوری و این حرف‌ها کشیده شد.

باوفا با قدردانی از حمایت‌های رسول خادم گفت: او در این مدت زحمات زیادی برای تیم جوانان کشید و شرایطی را فراهم که ما فقط به فکر تمرین و مسابقه باشیم. صحبت‌های او با کشتی‌گیران و کادر فنی قبل از مسابقات نقش مهمی در بالابردن روحیه تیم داشت. امیدوارم این موفقیت‌ها را بتوانیم در رویدادهای بعدی نیز تکرار کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در پایان گفت: از حمید بنی‌تمیم، نایب رییس فدراسیون کشتی و دبیرکل کنفدراسیون کشتی آسیا که در این مسابقات در کنار ما حضور داشت و حسن بابک، مدیر تیم‌های ملی و تمامی اعضای کادر فنی تیم ملی که زحمات زیادی را کشیدند نیز صمیمانه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باوفا: با قهرمانی در آسیا مزد زحمات‌مان را گرفتیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..