تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«نهنگ عنبر 2» سیزده میلیاردی شد

فیلم سینمایی «نهنگ عنبر۲: سلکشن رویا» که از بیستم اردیبهشت ماه در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمد، با گذشت ۳۵ روز از آغاز اکران خود توانسته ۱۳ میلیارد تومان فروش کند. در این فیلم کمدی رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی و… به ایفای نقش می پردازند.

روز نو :

برخلاف سایر فیلم های اکران دوم نوروز که به فروش چشمگیری دست نیافتند، جدیدترین ساخته سینمایی سامان مقدم که از ۲۰ اردیبهشت ماه در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمد، توانسته مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.

به گفته مدیر فروش «فیلمیران» دومین قسمت از فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» تا به امروز ۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در تهران و ۴ میلیارد ۵۵۰ میلیون تومان در سینماهای شهرستان درآمد کسب کرده است که جمع این دو رقم از فروش کل ۱۳ میلیاردی این فیلم حکایت دارد. البته فروش این فیلم مانند سایر آثار روی پرده نسبت به هفته گذشته کاهش داشته است. مهم‌ترین دلیل این اتفاق می‌تواند عملیات تروریستی چهارشنبه هفته گذشته باشد که باعث شده مردم کمتر در اماکن عمومی ظاهر شوند.

«نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا» در حالی پنجمین هفته از نمایش خود را پشت سر گذاشته که هنوز حداقل پنج هفته دیگر فرصت اکران در سینماهای کشور را دارد و اگر با افت فروش مواجه نشود بعید نیست که بتواند رکورد «گشت ۲» سعید سهیلی در گیشه را از آن خود کند و به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تبدیل شود.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««نهنگ عنبر 2» سیزده میلیاردی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..