تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوریان باز هم دربی نقل و انتقالات را می بازد؟

مديران باشگاه استقلال پس از عدم جذب تعدادى بازيكنان به فكر جذب بازمانده هاى ليست سرمربى تيم هستند.

روز نو :

منصوريان سرمربى تيم فوتبال استقلال در نظر داشت تيم فصل آتى خود را قدرتمند روانه ليگ هفدهم كند.

بازيكنانى در ليست اوليه منصوريان قرار داشتند كه سرمربى آبى ها براى جذب تاكيد بسيارى كرده بود اما نكته قابل توجه اين است كه ٨٠ درصد اين بازيكنان راهى تيم هاى ديگر شدند و يا اينكه قرارداد هاى خود را با باشگاه هايشان تمديد كردند. 

اما از سويى استقلال توانست جذب ٣ جوان زير ٢٣ سال ،بيت سعيد ،شهباززاده و تمديد قرارداد چشمى را تا به اينجاى كار در كارنامه نقل و انتقالات خود ثبت كند. 

همچنين رفتن كاوه رضايى مهاجم سابق تيم استقلال به تيم بلژيكى جزو اتفاقات تلخى بود كه بعد از ناكام ماندن منصوريان در جذب مهره هاى سرشناس رخ داد .بدون شك منصوريان ستاره گلزن تيم خود را از دست داد تا در آينده به فكر جايگزينى براى او باشد. البته هستند بازيكنانى كه هنوز تكليف تمديد قرارداد خود را با مديران استقلال روشن نكرده اند و آنها همان بازيكنانى هستند كه همانند كاوه قراردادشان به پايان رسيده است.

اما در ميان گزينه هاى مانده منصوريان اين شانس را دارد كه از ميان منتظرى ،مطهرى ،خالد شفيعى ،ماشاريپوف يا جپاروف و در آخر شجاعيان كه باشگاه گسترش حاضر به فسخ قرارداد اين بازيكن نيست تعدادى را براى فصل بعد جذب كند. 

جپاروف هافبك تيم ملى ازبكستان و شجاعيان شانس كمترى براى حضور در استقلال دارند اما در طرف مقابل منتظرى ،ماشاريپوف و البته شفيعى و إرسلان مطهرى مى توانند در صورت نرفتن به تيم ديگر و يا تمديد قرارداد با تيم هايشان به استقلال جواب مثبت بدهند و آبى پوش شوند.

با اين وجود اين روزها بعد از شكست تلخ ٦ تايى ،استقلال تا حدودى در نقل و انتقالات نيز تا به اينجا بازنده است و اگر بازيكنان مطرح شده هم حاضر به عقد قرارداد و از طرفى بازيكنان خود استقلال كه قراردادشان به اتمام رسيده و حاضر به تمديد نشوند ،باشگاه بزرگى همچنين استقلال با مشكلات اساسى ديگرى مواجه مى شود و بدون شك هواداران استقلال هم با توجه به اين مساله ساكت نخواهند نشست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوریان باز هم دربی نقل و انتقالات را می بازد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..