تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عفونت در بارداری خطرناکه؟

۶ ماهه باردار هستم عفونت اذیتم می کنه از ترس اینکه واسه بچه ام اتفاقی نیفتد بخاطرش روی نوار بهداشتی بتادین میزنم و می پوشم آیا مشکلی برام نداره؟

 سوال مخاطب نی‌نی‌بان: باردارم الان ۶ ماهه هستم عفونت اذیتم می کنه. از ترس اینکه واسه بچه ام اتفاقی نیفتد بخاطرش روی نوار بهداشتی بتادین میزنم و می پوشم. آیا مشکلی برام نداره، هر چندروز یکبار وقتی ادار می کنم .مایع سفیدی از من دفع میشه.آیا این عفونت یا ترشح یا چیز دیگه؟ لطفا راهنمایی کنید؟

 

پاسخ دکتر شیرین نیرومنش، متخصص زنان و زایمان:

بله دوست عزیز، عفونت است. در ضمن استفاده از بتادین در دوران بارداری کار درست نیست مخصوصا برای افرادی که گواتر و مشکلات تیروئیدی دارند که سبب حساسیت و بروز مشکلاتی در فرد باردار می گردد. شما باید پیش از بارداری به پزشک مراجعه و عفونتتان را درمان می کردید اما حالا که با عفونت حامله شدید اگر ترشحات شما همراه با خارش، سوزش و بوی بد است امری غیرطبیعی است که حتما باید تحت درمان قرار گیرید و با استفاده از داروهای خوراکی و بی ضرر در بارداری عفونت را درمان کنید. در ضمن اگر درمان و اقدامی صورت نگیرد ممکن است سبب بروز مشکلاتی مانند حاملگی زودرس، پارگی کیسه آب و سایر خطرات احتمالی در شما گردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عفونت در بارداری خطرناکه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..