تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شروع قطره آهن، نوزادم چهار ماهشه

اگر از ۴ ماهگی قطره آهن نوزاد شروع بشه ایراد داره؟ مشکلی ایجاد میکند؟

 سوال مخاطب نی‌نی‌بان: نوزاد پسرم با وزن تولد ۳ کیلو در هفته ۳۷ ام و وزن الان که ۴٫۵ ماهه هست ۸کیلو و فقط از شیر مادر تغذیه میکنه. دکتر آهن تجویز کرده، منم فری کیدز گرفتم میخوام شروع کنم از امروز هر چند بعضی دکترا میگن از ۶ ماهگی. اگه روزی ۵قطره بدم ایرادی داره؟ یعنی اگه از ۴ ماهگی شروع شه آهن ایرادش چیه؟ مشکلی ایجاد میکند؟
دکتر شهبازی فرمودند فری کیدز را بعد ۱سالگی شروع کنید!مگه فری کیدز آهن خارجی نیست؟!وقتی میگید قطره آهن بدین دقیقا اسمش چیه فروس سولفات با هر مارکی؟وچند قطره؟

پاسخ دکتر مجید شهبازی، متخصص اطفال:

شما باید فری کیدز را به بعد از یک سالگی فرزندتان موکول کنید. الان همان آهن و ویتامین آ.د را بدهید کافی است. دادن آهن هم در این سن ایرادی ندارد. اما معمولا از شش ماهگی نوزاد شروع می شود. در بعضی از بچه ها با توجه به شرایطشان دادن آهن زودتر شروع می شود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شروع قطره آهن، نوزادم چهار ماهشه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..