تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دست زدن نوزاد به آلتش، راه جلوگیری

پسر ده ماهه من جدیدا موقع عوض کردن پوشکش به خودش دست میزنه سوال من اینه که چه رفتاری باید داشته باشم با بچه؟

  سوال مخاطب نی‌نی‌بان: پسر ده ماهه ی من جدیدا موقع عوض کردن پوشکش به خودش دست میزنه، اطرافیان میگن اشکال نداره اجازه بده اینکارو بکنه زود نبندش بذار دست بزنه، از طرفی پدرش موقع عوض کردن پوشک بعنوان شوخی به آلت بچه دست میزد، سوال من اینه، من با این شرایطی که گفتم چه رفتاری باید داشته باشم با بچه؟ خیلی نگرانم این عمل توش بمونه، یه نگرانیه دیگه ام اینه پسر خاله اش الان ٢سال و نیمه و به آلتش دست میزنه و بازی میکنه نمیتونن جلوشو بگیرن با این شرایط من چه رفتاری داشته باشم با پسرم

 

پاسخ دکتر محمود بنی اعمام، متخصص بیماری های کودکان و نوزادان:

دست زدن به آلت تناسلی در بچه ها، هم در فرزند شما و هم در فرزند خواهرتان، در این سن طبیعی است. کاری که شما باید انجام دهید این است که هیچ توجهی به این رفتار بچه ها نشان ندهید. نگران نباشید. بعد از مدتی به طور خود به خود برطرف می شود. شما در این مواقع کار خاصی نیاز نیست انجام دهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دست زدن نوزاد به آلتش، راه جلوگیری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..