تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری 3 کیف قاپ حرفه ای در خرمشهر/ این دزدان قمه به دست بودند

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ نادر سهیلی رییس پلیس Police شهر خرمشهر با توجه به افزایش پرونده های کیف قاپی و گوشی قاپی دستور داد تا تیمی از ماموران پلیس آگاهی برای دستگیری عاملان این سرقت Stealing ها وارد عمل شوند.
کارگاگاهان در گام نخست پی بردند که دزدان 3 مرد جوان سوار بر 2 موتور با حضور در خیابان های خلوت اقدام به کیف و گوشی قاپی می کنند.
در ادامه ماموران با حضور در محل های سرقت موفق به کشف چند دوربین مداربسته شده و با بررسی فیلم زمان سرقت ها موفق به شناسایی 33 سارق سابقه دار شدند.
بدین ترتیب ماموران ماموران در عملیاتی غافلگیرانه با حضور در یکی از روستاهای خرمشهر توانستند 3 سارق حرفه ای را که در حال استراحت بودند دستگیر کنند.
ماموران با بررسی مخفیگاه دزدان، کیف و گوشی موبایل سرقتی زیادی به دست آوردند و همین کافی بود تا متهمان سکوت را بشکنند و به سرقت های سریالی شان اعتراف کنند.
ماموران در بازجویی از متهمان پی بردند که دزدان در بعضی از سرقت هایشان برای قدرت نمایی و ترساندن طعمه ها با چاقو و قمه آنها را تهدید کرده اند.
بنا به این گزارش، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

راهکارهای درمان اسکار بدون مواد شیمیایی

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری 3 کیف قاپ حرفه ای در خرمشهر/ این دزدان قمه به دست بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..