تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت بالا، خریداران ستاره استقلال را پراند

با توجه به شنیده ها نام اميد ابراهيمى بازيكن تيم استقلال نیز در لیست قلعه نویی وجود دارد تا مديرانبرای جذب اين بازيكن اقدامات لازم را انجام دهند.

با توجه به اظهارات یک منبع آگاه احتمال پيوستن ابراهيمى به جمع ذوبى ها بعيد است و حتى اگر اين بازيكن در ليست اوليه قلعه نويى هم بوده باشد، قيمت بالای قرارداد ابراهیمی و همچنين داشتن بازيكن در اين پست احتمال حضور شماره ٦ آبى ها را در ذوب آهن كم رنگ می کند.

به اين ترتيب مى توان گفت، ذوب آهن براى جذب اين بازيكن برنامه اى ندارد.

از طرفى شواهد نشان مى دهد ابراهيمى هم براى حضور در استقلال مشكلى ندارد و اين قول را به منصوريان داده كه برای رقابت های فصل آینده هم در استقلال پا به توپ شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت بالا، خریداران ستاره استقلال را پراند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..