تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳۰۰ اثر تاریخی و گردشگری در قم وجود دارد

۳۰۰ اثر تاریخی و گردشگری در قم وجود داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی رضایی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، با اشاره به اهمیت توجه به صنعت گردشگری و ظرفیت‌های استان قم در جذب گردشگر و توریست اظهار داشت: استان قم از ظرفیت بالایی در کنار بعد گردشگری مذهبی به خاطر اماکن مختلف برخوردار بوده و این ظرفیت، فرصت مناسبی برای رونق این صنعت در استان قم است.
 
وی بابیان اینکه استان قم می‌تواند با همکاری برخی استان‌های دیگر گردشگری فرا استانی داشته باشد، افزود: گردشگری از صنعت‌های مهم اقتصادی در دنیا به شمار می‌رود که می‌توان با همکاری بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف در کنار آماده‌سازی پذیرش گردشگر و مکان‌های گردشگری شاهد رونق این صنعت بود.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم با تأکید بر اینکه 300 اثر تاریخی و گردشگری در قم وجود دارد، ادامه داد: حدود 50 درصد از گردشگران خارجی کشور به علت قطب مذهبی بودن این استان به قم سفر می‌کنند که می‌توان با برنامه‌ریزی جنبه‌های دیگر گردشگری قم را نیز به آن‌ها معرفی کرد.
 
وی با اشاره به اهمیت معرفی اماکن تاریخی و گردشگری استان قم به مردم ابراز کرد: استان قم ظرفیت بالایی در خصوص استفاده از کویرگردی داشته و این ظرفیت می‌تواند در جذب گردشگر به قم نقش مهمی داشته باشد، همان‌گونه که سالانه گردشگران زیادی از این طریق به قم سفر می‌کنند.
 
رضایی با انتقاد از برخی رفتارهای نامناسب در برخورد با گردشگران خارجی عنوان کرد: هر گردشگر بافرهنگ کشوری دیگر وارد ایران می‌شود و ممکن است در برخی موارد رفتارهایی خارج از عرف کشور داشته باشند که لازم است مردم رفتارهای مناسبی با آن‌ها داشته باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش حضور گردشگران خارجی در کشور به نظر می‌رسد باید پلیس گردشگری در کشور ایجاد شود تا امینت توریست‌ها تأمین شود.
 
انتهای پیام/ز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳۰۰ اثر تاریخی و گردشگری در قم وجود دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..