تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی اورژانس برای پوشش امدادی مراسم معنوی شب‌های قدر در قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی فراهانی، معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت علی (ع) خدمات امدادی در شب‌های قدر را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته پوشش امدادی_پزشکی مراسم‌های احیا در اماکن شلوغ با محوریت اورژانس ۱۱۵ صورت می‌گیرد.
 
وی با اشاره به مکان‌هایی که در شب‌های قدر زیر پوشش کامل پرسنلی و آمبولانس اورژانس خواهد بود، تصریح کرد: حرم حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران، مصلی قدس، مجتمع امام خمینی، مدرسه امام کاظم (ع)، کوه خضر نبی (ع) مکان‌هایی است که شمار فراوانی از مومنین برای انجام مراسم احیا در آنجا حضور پیدا می‌کنند و به تبع اورژانس ۱۱۵ نیز در این اماکن حضور داشته و خدمت‌رسانی گسترده‌ای به مردم دارد.
 
معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به پوشش امدادی حرم حضرت معصومه (س)، بیان کرد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس همراه با تیم کامل و خبره درمانی شامل پزشک و کارشناسان فوریت پزشکی در میدان آستانه استقرار دارند.
 
فراهانی ادامه داد: اتوبوس آمبولانس اورژانس در میدان آستانه به تجهیزات پزشکی کامل مجهز است و استعداد پذیرش حداقل و همزمان ۱۴ بیمار بدحال را دارد.
 
وی با بیان اینکه استقرار تیم کامل درمانی فوریت‌های پزشکی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که تمام خدمات درمانی به بیماران در هر سطحی تا جایی که ممکن است در اتوبوس آمبولانس ارائه شود.
 
معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم ادامه داد: علاوه بر اتوبوس آمبولانس در مبادی و درب‌های ورودی حرم مطهر نیز تعداد هشت دستگاه آمبولانس اورژانس و دو موتورلانس مستقر خواهد شد و آماده ارائه خدمات فوریتی خواهند بود.
 
فراهانی با اشاره به پوشش امدادی مسجد مقدس جمکران گفت: چهار دستگاه آمبولانس، یک دستگاه موتورلانس در فضای بیرونی مسجد مقدس جمکران برای پوشش امدادی _. پزشکی استقرار دارند.
 
 وی همچنین از استقرار یک تیم کامل درمانی از مجرب‌ترین کارشناسان فوریت‌های پزشکی در داخل مسجد مقدس جمکران واقع در شبستان اصلی خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری مراسم احیا در مصلی قدس دو دستگاه آمبولانس اورژانس نیز در این مکان حضور دارند.
 
فراهانی پوشش امدادی_ پزشکی شب‌های قدر در مدرسه امام موسی کاظم (ع) را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بنابر درخواست مسوولین مربوطه و با توجه به اینکه مراسم احیا درا ین مکان با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی برگزار می‌شود از زمان شروع تا پایان مراسم پوشش مناسبی از نظر امدادی درمانی به مردم داده می‌شود.
 
معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به پوشش امدادی پزشکی مجتمع امام خمینی ادامه داد: یک دستگاه آمبولانس اورژانس در مجتمع امام خمینی واقع در گلزار شهدای علی‌بن جعفر (ع) مستقر است.
 
فراهانی با اشاره به برگزاری مراسم احیا در یادمان شهدای گمنام در کوه خضر نبی (ع) گفت: استقرار اورژانس در برخی مکان‌ها به ویژه در پردیسان و... از دیگر برنامه‌های اورژانس در شب‌های قدر است.
 
وی با اشاره به حضور سه تیم نظارتی و فرماندهی از کارشناسان ستادی در مکان‌های ذکر شده در طول ایام و ساعات برگزاری مراسم شب‌های احیا عنوان کرد: این پوشش گسترده پرسنلی و آمبولانسی توسط فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ در حالی صورت می‌گیرد که ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی عادی و معمول به شهروندان و تماس گیرندگان با اورژانس ۱۱۵ مانند زمان‌های گذشته ادامه داد و هیچ خللی به آن اقدامات وارد نشده است.
 
انتهای پیام/ز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی اورژانس برای پوشش امدادی مراسم معنوی شب‌های قدر در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..