تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع بیش از ۱۵۰۰ سبد غذایی میان نیازمندان در طرح همای رحمت

تا نیمه ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

توزیع بیش از ۱۵۰۰ سبد غذایی میان نیازمندان در طرح همای رحمتبه گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، امیرحسین علیمردانی از آمار ارائه خدمات در اجرای طرح همای رحمت و برپایی سفره‌های مهربانی تا نیمه خرداد سال جاری در استان قم خبر داد و اظهار کرد: این طرح‌ها به مناسبت ایام ضیافت الهی و ماه مبارک رمضان و به منظور همدلی با خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب پذیر جامعه، با بهره گیری از توان خیرین داوطلب جمعیت اجرا شد.

 
وی با اشاره به ادامه اجرای این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان افزود: هدف از اجرای این طرح‌ها، جذب، سازماندهی و هدایت کمک‌های مردمی در اجرای برنامه‌های عام المنفعه و خیرخواهانه و رفع نیاز اقشار کم برخوردار جامعه در ماهی که به خدمت و نیکی کردن در آن بسیار سفارش شده، است.
 
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به شیوه اجرایی این طرح بیان کرد: این تعداد سبدهای توزیع شده، ویژه بهره وران متنوعی از جمله بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار، ایتام، خانواده‌های کم برخوردار، معلولین، سالمندان و از کار افتادگان و خانواده‌های زندانیان است و سبد حمایتی غذایی توزیع شده شامل اقلامی همچون، برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، قند، چای، پنیر، زولبیا، کنسرو، ماکارونی، بن خرید کالا، خرما، سویا، گوشت و مرغ است.
 
علیمردانی ضمن اشاره به اینکه کلیه هزینه‌های این طرح‌ها از محل کمک‌های خیرین و داوطلبان تأمین می‌شود، گفت: علاقمندانی که تمایل دارند در طرح ملی همای رحمت مشارکت داشته باشند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۴۹۷۸۶۴۴۰۲۰ بانک ملت به شناسه ۳۵۰۰۰۸۰۵۲۱۱۴ واریز و کمک‌های غیر نقدی خود را، به خانه‌های هلال سطح شهر یا معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم اهدا کنند.
 
گفتنی است، طرح همای رحمت به همت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از ابتدای ماه رمضان آغاز شده و با برنامه‌هایی از جمله برپایی سفره‌های مهربانی و اهدای سبدهای غذایی و غذای گرم بین خانواده‌های کم برخوردار در حال اجرا است.
 
انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع بیش از ۱۵۰۰ سبد غذایی میان نیازمندان در طرح همای رحمت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..