تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غرق شدن کودک اهوازی در چاه فاضلاب

غرق شدن کودک اهوازی در چاه فاضلاببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مقصود حق شناش مسئول روابط عمومی آتش نشانی اهواز گفت: شب گذشته یک کودک سه ساله اهوازی در یکی از چاه های فاضلاب واقع در بلوار گلستان اهواز و در عمیق ترین بخش چاه سقوط کرد و متاسفانه جان باخت.

وی افزود: بعد از این حادثه، ماموران امداد نجات آتش نشانی به محل اعزام شدند و تلاش برای یافتن جسد این کودک سه ساله همچنان ادامه دارد.

گفتنی است مدتی قبل نیز یک کودک اهوازی در یگی از چاه های فاضلاب اهواز سقوط کرد و جان باخت به همین دلیل به نظر می رسد باید فکری اساسی برای حل این مشکل در اهواز اندیشیده شود تا افراد بیشتری دچار مشکل نشوند.

منبع:مهر

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غرق شدن کودک اهوازی در چاه فاضلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..