تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاهده پلنگ ایرانی در شهرستان زیرکوه

 پلنگ ایرانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پرویز آرامنش مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خراسان جنوبی در بازدید از منطقه حفاظت شده شاسکوه شهرستان زیرکوه گفت: از پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت شده شاسکوه تصویربرداری شد.

وی افزود: کارشناسان محیط زیست  به منظور کنترل و  پایش حیات وحش اقدام به نصب دوربین تله‌ای در مناطق تحت مدیریت این اداره کل و از جمله منطقه حفاظت شده شاسکوه کردند که موفق به ثبت تصویر پلنگ ایرانی دراین منطقه شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی تصریح کرد: پلنگ ایرانی یکی از بزرگترین گربه سانان در معرض خطر انقراض و در فهرست اتحادیه بین المللی حفظ طبیعت قرار دارد

آرامنش افزود: رد پای پلنگ ایرانی و تصاویر خود این حیوان، پیش از این در شهرستان طبس نیز مشاهده شده بود.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاهده پلنگ ایرانی در شهرستان زیرکوه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..