تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرار دو عضو خطرناک ترین گروه تروریستی از زندان

منابع رسمی پاکستان روز پنجشنبه از فرار دو نفر از اعضای کلیدی یکی از خطرناک ترین گروه های تروریستی ضدشیعه و مرتبط با داعش در این کشور موسوم به گروه تروریستی 'لشکر جهنگوی' از زندان مرکزی کراچی خبر دادند.

به گزارش ایرنا، فرار این دو تروریست در شرایطی رخ داده که این زندان تحت تدابیر امنیتی و نظارتی شدید قرار دارد.
درسال 2014 نیروهای امنیتی پاکستان موفق به کشف یک تونل مخفی در محوطه زندان کراچی شدند که بطور مخفیانه برای فرار زندانیان احداث شده بود.
جزئیات مربوط به زمان دقیق و نحوه فرار این دو تروریست به نام های 'شیخ محمد ممتاز و محمد احمد خان' از زندان کراچی اعلام نشده اما پلیس پاکستان اعلام کرده است که این رویداد بسیار مشکوک به نظر می رسد.
گروه تروریستی لشگر جهنگوی خطرناک ترین گروه تروریستی به ویژه علیه شیعیان پاکستان محسوب می شود و حملات هدفمند زیادی علیه شیعیان این کشور انجام داده است.
این گروه تروریستی و ضدشیعه در پاکستان ارتباط نزدیک با گروه تروریستی داعش دارد. 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرار دو عضو خطرناک ترین گروه تروریستی از زندان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..