تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشگر: برای گرفتن طلبم از نفت شکایت می‌کنم

کد خبر: ۵۵۰۵۵۱

۲۰۲  بازدید

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران گفت: از اینکه دوباره شاگرد علی دایی شدم خوشحالم و امیدوارم عملکرد خوبی در لیگ داشته باشم.

خبرگزاری تسنیم: بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران گفت: از اینکه دوباره شاگرد علی دایی شدم خوشحالم و امیدوارم عملکرد خوبی در لیگ داشته باشم.

محمد دانشگر درخصوص انتخاب سایپا برای فصل آینده گفت: خوشحالم که دوباره شاگرد علی دایی شدم. با اینکه پیشنهادهای دیگری داشتم، اما تصمیم گرفتم دوباره کار کردن با دایی را تجربه کنم. در فصل گذشته روزهای خوبی را از لحاظ فوتبالی پشت‌سر گذاشتیم و قهرمان جام حذفی شدیم و امیدوارم در این فصل هم با پیراهن سایپا عملکرد خوبی داشته باشم و تحت نظر علی دایی بیشتر پیشرفت کنم.

وی ادامه داد: به باشگاهی آمدم که نظم و انضباط خاصی دارد و معتقدم سایپا یک باشگاه دوست‌داشتنی است. در این تیم واقعا جوان‌های خوبی وجود دارند و البته بازیکنان باتجربه هم در کنار سایپا هستند که می‌توانند به جوان‌ها کمک کنند. صددرصد تیم ما در فصل جدید برای کسب سهمیه آسیا تلاش خواهد کرد.

دانشگر درمورد اعتراض باشگاه نفت درمورد اینکه او و دو بازیکن دیگر سایپا یعنی اسدی و علی‌یاری با این باشگاه قرارداد دارند، گفت: من درمورد باشگاه نفت و این مسائل هیچ صحبتی انجام نمی‌دهم و بدون مشکل خاصی به سایپا آمدم. به هر حال همه می‌دانند که ما در فصل گذشته چگونه پول گرفتیم و با چه سختی‌هایی روبه‌رو شدیم.

بازیکن سایپا درمورد اینکه تکلیف مطالباتش از باشگاه نفت به کجا خواهد رسید، گفت: برای گرفتن طلبم از باشگاه نفت شکایت خواهم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشگر: برای گرفتن طلبم از نفت شکایت می‌کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..