تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم آبسه

دانلود فیلم آبسه با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم جدید ایرانی آبسه با کیفیت ۷۲۰P و حجم کم با سرعت بالا

تصاویر جدید افزوده شد

دانلود فیلم آبسه

دانلود فیلم آبسه

ژانر : اجتماعی

ساخت : ۱۳۹۵

انتشار : ۱۳۹۶

کارگردان : آرمین طهماسبی و علی باطنی

نویسنده : آرمین طهماسبی

بازیگران فیلم آبسه :

در این فیلم چهره های سرشناسی همچون علی اردلان، سوسن عزیزالهی، آصف رسولی تینا موسوی، رویا قنبری، رئوف رضایی، رسول محمدی، سپنتا سکوتی، امین محسنی، علیرضا احمدی، سعید جعفری، مجید احمدی آرمان طهماسبی، به ایفای نقش پرداخته اند .

خلاصه داستان فیلم آبسه :

فیلم در مورد یک زوج جوانی است که به مواد مخدر اعتیاد شدید پیدا کرده اند و زندگیان در مسیر فروپاشی هست , آنها دنبال راهی برای برگرداندن زندگیشان به حالت عادی و خوب هستند و راه های جدید را امتحان میکنند / این فیلم بیشتر کار هایش انجام شده است و در مسیر تدوین نهایی میباشد . همچنین کارهای تدوین را خانم زهره احمدی انجام میدهد و در گفته گویی با رسانه هایی سینمایی کشور به زودی بعد از صدا گذاری نهایی برای دریافت پروانه نمایش دست به عمل میزنند که به زودی میتوانید این فیلم را از وب سایت نگار فیلم دانلود مشاهده نمایید.

عکس های فیلم آبسه

بزودی …

لینک دانلود فیلم آبسه

دانلود آنوس رسمی اول

تبلیغات





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم آبسه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..