تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظریف: آمریکایی ها به جای تلاش برای تغییر رژیم ایران به فکر حفظ رژیم خود باشند

وزیر امور خارجه در تازه ترین توییت های خود تاکید کرد: آمریکایی ها به جای تلاش برای تغییر رژیم ایران به فکر حفظ رژیم خود باشند

روز نو :

وزیر امور خارجه در تازه ترین توییت های خود تاکید کرد: آمریکایی ها به جای تلاش برای تغییر رژیم ایران به فکر حفظ رژیم خود باشند

محمد جواد ظریف در تازه ترین توییت های خود آورده است: مقامات آمریکایی، قبل از بازگشت به سیاست غیرقانونی و توهم آلود تغییر رژیم، تاریخ را مطالعه و از آن درس بگیرند. 

افتضاح کودتای 1332 و تجربه انقلاب 57 ثابت کرد که مردم ایران در برابر تلاش های خارجی برای تعیین سرنوشت شان مقاومت می کنند. 

پس از چند دهه پیگیری سیاست شکست خورده تغییر رژیم و تحریم، دولت آمریکا مجبور به عذرخواهی برای سال 32 شد و پذیرفت که مذاکره تنها راه حل است. 

برای آمریکایی ها بهتر است که بجای این که به تغییر رژیم در ایران که 75 درصد مردم به صندوق رای اعتماد دارند فکر کنند به فکر حفظ رژیم خودشان در آمریکا باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظریف: آمریکایی ها به جای تلاش برای تغییر رژیم ایران به فکر حفظ رژیم خود باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..