تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهکار رشد قد کودکان، چیست؟

پسرم یک سالشه قدش کوتاهه ۷۱سانته برای رشد قدش چکار کنم؟

 سوال مخاطب نی‌نی‌بان: پسرم یک سالشه قدش کوتاهه ۷۱سانته برای رشد قدش چکار کنم؟ قد خودمو پدرشم کوتاه نیست نرماله قد تولدش۴۸ بوده

 

پاسخ دکتر مهدی مرادی، فوق تخصص نوزادان:

دوست عزیز، قد دلبند شما طبیعی است و بد نیست پس جای نگرانی ندارد و احتمالا مسئله ژنتیکی است. ممکن است در بقیه فرزندان شما و یکی از اعضای خانواده فردی کوتاه قد وجود داشته باشد. اما می توانید جهت اطمینان خاطر و رفع کردن استرستان یک عکس از مچ دلبندتان بگیرید تا متخصص رادیولوژی سن عکس را تشخیص دهد. در ضمن شما می توانید برای پیگیری بیشتر به فوق تخصص غدد کودکان نیز جهت معاینه مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهکار رشد قد کودکان، چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..