تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهمترین فضیلت حضرت علی(ع)، پیمان با ولایت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا پیمان استوار با ولایت را از مهم ترین فضیلت حضرت علی(ع) عنوان کرد.

حجت الاسلام رجب احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فضیلت‌ها و برتری‌های امام علی(ع) را در زندگی شخصی، اجتماعی، تربیت فرزندان شایسته، همنشینی با فقرا و نیازمندان جامعه یادآور شد و اظهار داشت: حقیقتاً ٌامام علی(ع) را می‌توان نمادی از برقراری عدالت در جامعه و احساس تکلیف در حمایت از محرومان و مستعضفان شناخت.

وی به شان و منزلت امام علی(ع) اشاره و بیان کرد: حضرت علی(ع) امام معصوم و انسان کاملی است که همه رفتار و سخنان او برای ما حجّت و اعتبار دارد او قرآن ناطق و امام مبین است.

این مقام مسئول یادآور شد: امام علی(ع) فضایل و ویژگی های دارد که در تاریخ برای کسی غیر از او نمی توان یافت.

حجت الاسلام احمدی، زیباترین محل تولد، زیباترین نام، زیباترین خاندان، نخستین مسلمان و مومن، استوارترین پیمان با ولایت، عقذ برادری با پیامبر، بهترین ازدواج، فاتح بی بدیل خیبر، نقش فعال در فتح مکه، جانشین پیامبر، زیباترین شهادت و مقدس ترین مکان شهادت را از مهم ترین فضایل امام اول شیعیان جهان خواند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در مورد منزلت بالای حضرت علی(ع) اشاره که بسیجی یعنی علی(ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود، اظهار داشت: امروز بر هر مسلمان آزاده‌ای شایسته است تا سیره و سلوک مولی الموحدین علی(ع) را الگو، اسوه خود قرار دهند تا با گذر از ظواهر دنیا بتوانند در پیشگاه خداوند متعال سربلند و عزتمند زندگی کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهمترین فضیلت حضرت علی(ع)، پیمان با ولایت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..