تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار سازمان ملل به امارات و بحرین

زید رعد الحسین کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد ضمن نگرانی از تحولات قطر، به امارات و بحرین هشدار داد که تهدیدات اخیر این دو کشور، زمینه را برای نقض حقوق بشر فراهم می‌کند.

به گزارش بولتن نیوز،  زید رعد الحسین کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد ضمن نگرانی از تحولات قطر، به امارات و بحرین هشدار داد که تهدیدات اخیر این دو کشور، زمینه را برای نقض حقوق بشر فراهم می‌کند.

وی روز چهارشنبه در بیانیه‌ای گفت: تهدیدات امارات و بحرین مبنی بر حبس و جریمه کردن کسانی که با قطر ابراز همدردی می‌کند، بسیار نگران کننده است، زیرا این امر نقض آشکار حق آزادی بیان است.

این بیانیه می‌افزاید: اقداماتی که علیه قطر اتخاذ شده، از لحاظ حجم و چارچوب اجرا، شدید است و احتمال می‌رود که این اقدامات تا حد زیادی به زندگی‌ هزاران مرد و زن و کودک بیگناه لطمه وارد کند.

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل گفت که وی از تاثیر احتمالی تصمیم عربستان، امارات، مصر و بحرین مبنی بر قطع روابط دیپلماتیک و اقتصادی با قطر، بر حقوق تعداد زیادی از مردم، نگران است. 

وی افزود: سازمان ملل گزارش‌هایی مبنی بر الزام برخی از اشخاص به خروج از کشورهایی که در آن اقامت دارند یا بازگشت به کشورشان دریافت کرده است.

کشورهای بحرین، عربستان، مصر و امارات و چند کشور عربی دیگر دوشنبه هفته گذشته در اقدامی هماهنگ قطع روابط دیپلماتیک خود با قطر را اعلام کردند و در پی آن پروازهای شرکت های هواپیمایی مصر، امارات و عربستان با قطر به حالت تعلیق درآمد.

درپی این امر، کویت بار دیگر وارد میدان شد و برای میانجیگری به سه کشور عربستان، امارات و قطر رفت اما این میانجیگری نیز به نتیجه نرسید زیرا کشورهای بحرین، امارات، عربستان و مصر پنجشنبه هفته گذشته با صدور بیانیه‌ای مشترک، 59 شخصیت و 12 نهاد قطری را در فهرست تروریسم خود قرار دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار سازمان ملل به امارات و بحرین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..