تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موضع ترزا می درباره تنش میان عربستان وقطر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نخست وزیر انگلیس از سران کشورهای عربستان سعودی، بحرین و قطر دعوت کرد که در راستای کاستن از تنشهای فیمابین، گام بردارند.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، «ترزا می» روز پنج شنبه از سران کشورهای عربستان سعودی، بحرین و قطر دعوت کرد که در راستای کاستن از تنشهایی که موجب قطع روابط بین قطر و بزرگترین قدرت های جهان عرب از جمله عربستان سعودی شده است، گام بردارند.

سخنگوی دفتر نخست وزیری انگلیس با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: «نخست وزیر [انگلیس] موضوع انزوای کنونی قطر در منطقه خلیج فارس را مطرح کرد و از تمام طرفها خواست تا هرچه سریعتر در جهت تنش زدایی گام بردارند؛ بطور هدفمند در گفتگو مشارکت و وحدت و یگانگی شورای همکاری خلیج فارس را در اولین فرصت ممکن اعاده کنند».  

سخنگوی نخست وزیر انگلیس در ادامه افزود: «قطر باید با مشارکت و همکاری متحدان خود در منطقه خلیج فارس به روند پیشرفتی که تاکنون در مسیر مقابله با معضل افراط گرایی و تروریسم در منطقه داشته است، ادامه دهد».

دفتر نخست وزیر انگلیس همچنین اعلام کرد که ترزا می پنج شنبه شب با پادشاهان عربستان سعودی و بحرین و امیر قطر گفتگو کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موضع ترزا می درباره تنش میان عربستان وقطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..