تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاخ سفید: تنبیه برای روسیه کافی است

سخنگوی کاخ سفید در واکنش به تصویب تحریم های جدید علیه ایران و روسیه در سنا گفت که از نظر دولت آمریکا، تحریم‌های موجود روسیه برای تنبیه این کشور کافی است.

به گزارش فارس، نمایندگان مجلس سنا روز پنجشنبه طرح تحریم ایران و روسیه را به تصویب رساندند.

طرح موسوم به «قانون مقابله با اقدامات بی‌ثبات‌کننده ایران- 2017» با 98 رأی موافق و تنها دو رأی مخالف در فهرست مصوبات مجلس سنا قرار گرفت.

این طرح پس از تصویب در مجلس سنا برای تبدیل شدن به قانون بایستی در مجلس نمایندگان آمریکا نیز تصویب شود و سپس به امضای «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا برسد.

طرح جدید سناتورها که در صورت تبدیل شدن به قانون، تحریم‌های غیرهسته‌ای علیه ایران را افزایش می‌دهد، به طور کلی سه محور اصلی دارد: تحریم‌های موشک بالستیکT تحریم‌های جدید تروریسم و تحریم تسلیحاتی.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاخ سفید: تنبیه برای روسیه کافی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..