تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسینی: مردم آذربایجان حلالم کنند

مدافع جدید تیم سپیدرود رشت سید محسن حسینی می‌گوید که برای پیوستن به این تیم حساب همه چیز را کرده است.

خبرگزاری تسنیم: سید محسن حسینی،درباره پیوستنش به تیم سپیدرود رشت، اظهار داشت: به هر حال پیشنهادی بود که از سپیدرود رسید و من هم بعد از بررسی که انجام دادم، در نهایت تصمیم گرفتم به این تیم بیایم. پیشنهاد گسترش فولاد هم بود، اما در نهایت بین اینجا (سپیدرود) و آنجا (گسترش فولاد)، اینجا را انتخاب کردم.

وی افزود: سپیدرود فاکتورهای دیگری هم برای من داشت. از جمله اینکه ما اصالتاً گیلانی هستیم و برادرم هم دو، سه سالی اینجا بود. من 9 سال در تبریز بودم، اما فکر می‌کنم نیاز به یک تغییر فضا داشتم. همه این‌ها را با هم حساب کردم، نوشابه و سالاد هم کنارش داشتم و در آخر به سپیدرود آمدم!

بازیکن تیم سپیدرود رشت با اشاره به جدایی‌اش از تیم گسترش فولاد، خاطرنشان کرد: هر چقدر از خوبی ساختار باشگاه گسترش فولاد و پتانسیل فوتبال تبریز بگویم، کم است. اولویت اصلی من مسائل مالی نبود. لوکا هم به من محبت داشت و جزو اولین نفرات به من گفت که بیا قراردادت را تمدید کن، اما من در نهایت «دو، دو تا چهار تا» کردم و به سپیدرود آمدم.

حسینی به تمجید از عملکرد تیم سپیدرود در فصل نقل‌وانتقالات پرداخت و یادآور شد: برعکس تیم گسترش فولاد، سپیدرود امسال به‌سرعت یارگیری می‌کند. این تیم اسکلت سال قبل خودش را حفظ کرده و امسال هم بازیکنان خوبی به خدمت گرفته است. حمایت‌های مردمی هم سپیدرود انجام می‌شود که خیلی می‌تواند موثر باشد.

وی در پایان گفت: من چند سال به‌خوبی و خوشی در کنار مردم تبریز زندگی کردم و روزهای خوبی با آنها داشتم. امیدوارم مردم آذربایجان اگر بدی از من دیدند، حلال کنند. برای تراکتورسازی و گسترش فولاد آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که موفق باشند.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/421177

عکس های اینستاگرامی سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسینی: مردم آذربایجان حلالم کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..