تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش سوزی در انبار پرس کاه یک دامداری در نیشابور

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، محمد مهدی سلیمان مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی نیشابور گفت:این آتش سوزی ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی اعلام شدکه بلافاصله دو تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۳ به محل اعزام شدند. آتش سوزی در انبار پرس کاه یک دامداری در نیشابور  وی افزود:آتش نشانان هم اکنون مشغول اطفای حریق می‌باشند، با توجه به نفوذ آتش به لایه‌های زیرین علوفه‌ها برای خاموش کردن کامل آتش باید پرس‌های کاه بیرونه ریخته شود و بر روی آن‌ها آب بگیرند که این کار توسط آتش نشانان و با همکاری اهالی در حال انجام است.

انتهای پیام//م. ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش سوزی در انبار پرس کاه یک دامداری در نیشابور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..