تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشرف دسته عزاداری علوی به حرم مطهر رضوی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، همزمان با سالروز شهادت مولای متقیان امیر مؤمنان علی (ع)، طبق سنوات گذشته، دسته باشکوه عزاداری آن حضرت در راستای پیروی از منویات حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، با حضور حضرت آیت الله سید جعفر سیدان، علماء، فضلا، هیئات عزاداری و عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع) به سمت حرم حضرت امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی آیت الله سید جعفرسیدان همزمان با روز جمعه، مورخ بیست و یکم ماه مبارک رمضان رأس ساعت ۱۷ از چهارراه خسروی مدرسه آیت الله خویی (ره) به حرم مطهّر جهت عرض تسلیت به محضر مبارک حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) مشرف می‌شوند.

انتهای پیام//م. ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشرف دسته عزاداری علوی به حرم مطهر رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..