تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قلعه‌ نویی همچنان به دنبال شماره 6 استقلال

کد خبر: ۵۵۰۵۰۶

۵۶۴  بازدید

امید ابراهیمی هنوز قرارداد خود را با آبی‌ها تمدید نکرده است.

خبرآنلاین: امید ابراهیمی هنوز قرارداد خود را با آبی‌ها تمدید نکرده است.

 امیر قلعه نویی که به تازگی سرمربی ذوب آهن شده، قصد دارد برای فصل جدید لیگ برتر یک تیم قدرتمند ببندد. شنیده می شود او روی شماره 6 استقلال دست گذاشته و می خواهد هر طور شده امید ابراهیمی را به خدمت بگیرد.

البته به نظر می رسید رابطه امید و قلعه نویی پس از جدایی امیر از استقلال، تیر و تار شد. حتی قلعه نویی در مصاحبه ای گفت از نظر او بهترین هافبک دفاعی لیگ ایران، سینا عشوری است!

بعضی ها می گفتند امیر که روی امید را بهترین هافبک دفاعی ایران خوانده بود تا جواد نکونام را نشانه برود، این بار سینا عشوری را بهترین خوانده بود تا به امید ابراهیمی کنایه بزند!

در هر صورت قلعه نویی می خواهد به هر شکل ممکن ابراهیمی را جذب کند و شنیده می شود نماینده او هم مذاکراتی با این بازیکن داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قلعه‌ نویی همچنان به دنبال شماره 6 استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..