تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکات موزون خلاقانه با استفاده از انگشتان دست

کد خبر: ۵۴۹۸۰۴

۴۰۷  بازدید

گروهی سه نفره موسوم به Xtrap Dance Crew با دستان خود حرکات موزون فوق العاده زیبایی را طرح ریزی و پیاده سازی کرده اند که در نوع خود بی نظیر است.

وبسایت روزیاتو - فروغ بیداری: گروهی سه نفره موسوم به Xtrap Dance Crew با دستان خود حرکات موزون فوق العاده زیبایی را طرح ریزی و پیاده سازی کرده اند که در نوع خود بی نظیر است.

آن ها با انگشتان دستان خود که مجموعا ۳۰ انگشت را در بردارد، حرکات برنامه ریزی شده را بدون کوچک ترین اشکالی و با هماهنگی کامل انجام داده و تصویر بسیار زیبایی را رقم زده اند.

با دیدن ویدئوی این توزان انگشتان احتمالا شما هم همانند ما به این فکر خواهید کرد که چگونه انسان می تواند تمامی این حرکات را به درستی به خاطر سپرده و همگام با دیگر اعضای گروه، آن ها را انجام دهد. برای دیدن این حرکات موزون پیشنهاد می کنیم حتما ویدئوی زیر را تماشا کنید.

 

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

تبدیل اتومبیل به اسنوموبیل با Track N GO



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکات موزون خلاقانه با استفاده از انگشتان دست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..