تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساختمانی که نمای آن مدام در حال تغییر است +فیلم

نمای متحرک ساختمان مرکز فرهنگی شانگهایبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در نزدیکی دروازه ورودی شهر شانگهای یکی از زیباترین هنرهای معماری به چشم می خورد؛ ساختمان مرکز فرهنگی شانگهای که حرکت میله های برنزی بامبو مانند در نمای آن هر بازدید کننده ای را مسحور خود می کند.

خالق این طرح زیبا و عجیب شخصی به نام نورمن فاستر اهل انگلیس بوده از سال 2013 با همکاری یک شرکت انگلیسی دیگر شروع به وسعت بخشیدن به یک پرو‍ژه کرد و ساختمان مرکز فرهنگ به علاوه دو برج 180متری نیز جزئی از آن بود. این برجها امکاناتی از جمله هتل، مرکز بیمه و قسمتهای تجاری را شامل می شود و در ساخت این مرکز از تئاتر سنتی چین الهام گرفته شده است.

گفتنی است ساخت پروژه کلی که 420000 متر مربع وسعت داشت تقریبا 4 سال طول کشید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساختمانی که نمای آن مدام در حال تغییر است +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..