تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با خواندن نمازهای نافله به خدا نزدیک شوید

آیت‌الله مجتهدی تهرانی(ره) در شرح این حدیث می‌گوید: یکی از نمازهای مستحبی که خواندن آن بسیار خوب است، نماز غفیله است که بین نماز مغرب و عشا خوانده می‌شود و زود هم باید خوانده شود. چون اگر دیر خوانده شود وقتش می‌گذرد.

ایشان در ادامه می‌گوید: مطلبی را زمان قدیم از واعظ‌ها می‌شنیدم که می‌گفتند: یزید به امام چهارم گفت که می‌خواهم توبه کنم. امام فرمود: نماز غفیله بخوان.در آن هنگام حضرت زینب (س)گفتند: او برادر و مولای ما را شهید کرده. حالا نماز غفیله بخواند خدا از می‌گذرد؟ امام فرمود: عمه جان یزید به جهت کاری که انجام داده موفق به خواندن نماز غفیله نمی‌شود. این نماز انقدر مهم است.

مرحوم مجتهدی در ادامه می‌گوید: گناه به انسان اجازه نمی‌دهد نماز مستحبی بخواند. شخصی نزد یکی از امامان رسید و گفت: من مدتی است که می‌خواهم نماز شب بخوانم اما موفق نمی‌شود دلیل آن چیست. امام در پاسخ فرمودند: دلیلش این است که گناهان تو را در زنجیر گرفته‌اند.

منبع: کتاب احسن الحدیث، ص 43

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با خواندن نمازهای نافله به خدا نزدیک شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..