تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جت جنگنده مالزی ناپدید شد

یک فروند جت جنگنده نیروی هوایی مالزی روز پنجشنبه در شمال ایالت 'کوانتان' ارتباط راداری خود را از دست داد و ناپدید شد.

به گزارش ایرنا، نیروی هوایی مالزی تایید کرد که ارتباط با جت 'هاوک 108' پس از پرواز از پایگاه هوایی ایالت 'کوانتان' قطع شده است.
این جت نظامی آموزشی مالزی ساعت 11 صبح به وقت محلی از پایگاه هوایی 'کوانتان' به هوا برخاسته بود.
به نوشته تارنمای روزنامه 'سان دیلی'، یک تیم امداد و نجات فعالیت برای جستجوی سرنشینان و لاشه این هواپیما را که احتمال سقوط آن می رود، آغاز کردند.
'هشام الدین حسین' وزیر دفاع مالزی نیز گفت: تنها این خبر نگران کننده را دریافت کردم. امیدوارم که همه چیز ایمن باشد.
مالزی ناپدید شدن و سقوط دو هواپیمای مسافربری با صدها سرنشین را در کارنامه خود دارد که این پروازهای 'ام.اچ' در جهان انعکس بسیار زیادی داشت.
اما در آخرین سقوط هواپیمای نظامی مالزی یک فروند هواپیمای نیروی هوایی این کشور اسفند سال 1394 در امتداد خط ساحلی 'کوالا سلانگور' سقوط کرد.
مالزی پس از ناپدید شدن هواپیمای بوئینگ 'ام.اچ 370' با 239 سرنشین از جمله دو ایرانی بیش از سه سال از ناپدیدشدن آن می گذرد، به منطقه ای پر از سوانح هوایی تبدیل شده است.
سقوط پرواز ام.اچ 17 مالزی در اوکراین براثر اصابت موشک، سقوط هواپیمای 'ایرآسیا' با ده ها مسافر، سقوط یک فروند بالگرد که مقامات را جابجا می کرد و چند فرود اضطراری از جمله سوانح هوایی این کشور جنوب شرق آسیا طی بیش از سه سال گذشته است. 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جت جنگنده مالزی ناپدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..