تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توئیت عجیب دبیرکل سازمان ملل درباره سفر به افغانستان

دبیرکل سازمان ملل در سفری اعلام نشده به منظور دیدار با مقامات افغانستانی وارد کابل شد .

سفر اعلام نشده گوترش به افغانستان

به نقل از خبرگزاری خامه پرس، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل پس از ورود به افغانستان با انتشار توئیتی در این باره نوشت: هم اکنون با هدف گفت‌وگو با مقامات و مردم افغانستان وارد کابل شدم. سازمان ملل در این دوره رنج و خشونت در کنار مردم افغانستان ایستاده است. و این توئیت از این لحاظ عجیب است که سازمان ملل تازه یاد حمایت از مردم رنج دیده افغانستان افتاده است

در همین حال هیات همیاری سازمان ملل در افغانستان با انتشار بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: گوترش امروز وارد کابل و با استقبال نماینده ویژه خود در افغانستان روبرو شد.

در ادامه این بیانیه به نقل از یادامیچی یاماموتو، نماینده دبیرکل سازمان ملل در افغانستان آمده است: این سفر گوترش نشان دهنده هم‌بستگی سازمان ملل با مردم افغانستان و همچنین پایبندی ما به تعهدمان مبنی بر ایستادگی در کنار افغانستان در مواجهه با چالش‌های متعدد است.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: سازمان ملل در حمایت از یک روند صلح با رهبری دولت افغانستان در جهت حمایت از اقلیت‌های محروم و آسیب پذیر این کشور و همچنین کمک به تضمین ثبات در آینده تمامی مردم افغانستان مصمم است.

این سفر در حالی صورت گرفته که افغانستان با خشونت‌های متعددی از سوی افراط گرایان مواجه بوده و همچنین درگیر مسائل سیاسی متعددی در پی بمب‌گذاری مرگبار کابل طی ماه گذشته است.

پیش از گوترش نماینده وی به منظور بررسی شرایط افغانستان و همچنین دیدار با مقامات داخلی و بین‌المللی به کابل سفر کرده بود.

در پایان این بیانیه خاطرنشان شده است که به منظور بازنگری استراتژیک در افغانستان قرار است در اوایل ژوئیه سال جاری میلادی جلسه‌ای از سوی شورای امنیت سازمان ملل تشکیل شود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توئیت عجیب دبیرکل سازمان ملل درباره سفر به افغانستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..