تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید کشور با چالش‌های زیادی مواجه است/ تولیدکنندگان کار واردات را بر تولید ترجیح می‌دهند

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به سخنان رهبری که دولت را مسئول اجرا در امور اقتصادی و بایدها و نبایدها در حوزه دانسته‌اند، گفت: مجری برنامه‌ها در حوزه مسائل اقتصادی خود دولت است و بخشی از مسائل هم مربوط به نکاتی است که در تبلیغات انتخاباتی مطرح می‌شد که باید فلان اقدامات انجام شود و دولتی که بعد از 4 سال بیاید و بگوید که این کار و آن کار باید انجام شود نشان می‌دهد که بعضی از برنامه‌هایش محقق نشده است.

وی افزود: دولت یازدهم اگرچه در برخی موارد برنامه‌های اقتصادی خود را اجرا کرد اما در بیشتر موارد کاری انجام نشد که به عنوان نمونه می‌توان به موضوع اشتغال اشاره کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: منتقدین در ایام انتخابات موضوع ایجاد یک میلیون شغل در سال را مطرح کردند که به شکل خیلی تهاجمی از سوی دولتی‌ها این موضوع مطرح شد که اینها شعار است و واقعیت ندارد و پوپولیستی است اما بعد آقای روحانی در آخرین برنامه خود در ایام انتخابات اشاره کرد که برای رشد 8 درصد در حوزه اقتصادی باید 900 هزار شغل ایجاد کنیم و امروز هم مشاور اقتصادی وی با صراحت می‌گوید که ایجاد یک میلیون شغل در سال اجتناب ناپذیر است.

فولادگر خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موارد حمایت از تولید داخلی بود و ما منکر این نیستیم که کارهایی انجام شده اما هنوز تولید داخلی ما با چالش‌های زیادی مواجه است.

وی افزود: در شرایط فعلی تولیدکنندگان ما واردات را بر کار تولیدی ترجیح می‌دهند چرا که واردات هم از سوی نظام بانکی حمایت می‌شود و هم سود بیشتری برای آنها دارد و هم اینکه در بخش تولید با چالش‌های زیادی مواجه هستند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس در پایان اظهارداشت: در مورد اجرای سیاست‌های اصل 44 نیز آن طور که باید و شاید حمایت صورت نگرفت و اجرایی نشد و از سوی دیگر سرمایه‌گذاری‌های جدید آن طور که باید و شاید از سوی بخش خصوصی انجام نشد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/HOD92K



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید کشور با چالش‌های زیادی مواجه است/ تولیدکنندگان کار واردات را بر تولید ترجیح می‌دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..