تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزش باد شدید موقت در برخی استان‌‌ها تا فردا/ افزایش دما در اغلب نقاط کشور

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، براساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و داده‌های هواشناسی در سه روز آینده برای بخش‌های شمالی استان‌های واقع در شمال‌غرب و برخی نقاط سواحل خزر و به تدریج شمال شرق کشور، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. 

در سه روز آینده به تناوب برای جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و ارتفاعات کرمان در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده، گاهی رعد و برق دور از انتظار نیست. 

در ساعات بعدازظهر امروز و فردا، در استان‌های تهران، البرز، قم، قزوین، مرکزی، اصفهان، سمنان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی، وزش باد موقت نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود. 

امروز در اغلب نقاط کشور افزایش نسبی دما رخ می‌دهد و روزهای جمعه و شنبه پیش‌رو به سبب نفوذ جریانات خنک شمالی، کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود، ضمن آنکه دریای خزر امروز بعدازظهر و روز شنبه مواج است. 

آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود که این شرایط روز شنبه نیز حاکم است؛ بیشینه و کمینه هوا فردا در تهران 36 و 24 درجه خواهد بود. 

روز آینده اهواز با بیشینه دمای 48 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای 5 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود. 

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز 18 خردادماه امسال 209.1 میلیمتر ثبت شد، بارش در سال گذشته در این بازه زمانی 227.2 میلیمتر بود، بنابراین بارش سال جاری فعلاً 92 درصد بارش سال گذشته است. 

کاربران همچنین می‌توانند خبرنامه هفتگی هواشناسی کشاورزی را از اینجا مشاهده کنند. 

انتهای پیام/

http://fna.ir/BS9ZYS اخبار مرتبط اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای هراز و فیروزکوه/ جاده چالوس فردا یک‌طرفه می‌شود96/03/25 - 10:43



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزش باد شدید موقت در برخی استان‌‌ها تا فردا/ افزایش دما در اغلب نقاط کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..