تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردسر جدید ترامپ با کنگره آمریکا

به گزارش افکارنیوز،

166 نماینده مجلس آمریکا و 30 تن از سناتورهای این کشور به طرح شکایت از دونالد ترامپ به اتهام نقض قانون اساسی که مقامات بلندپایه دولتی را از دریافت پول و هدیه از کشورهای خارجی منع می‌کند، ملحق شدند.

یک نسخه از این شکایت سه‌شنبه شب از سوی مرکز پاسخگویی قانون اساسی منتشر شده است.

بر اساس برنامه‌ریزی این شکایت قرار بوده که روز چهارشنبه به دادگاه ارائه شود.

اسوشیتد پرس به نقل از دو نماینده کنگره آمریکا نوشت: بیشترین حضور نمایندگان در موضوع شکایت علیه رئیس جمهور، مربوط به شکایت اخیر علیه ترامپ است. این سومین شکایت در نوع خود از زمان روی کار آمدن ترامپ در کاخ سفید است. روز دوشنبه 12 ژوئن نیز دادستان کل ایالت «مریلند» و نیز «کلمبیا» به دلیل نقض بندهای ضد فساد قانون اساسی و دریافت غیرقانونی میلیون‌ها دلار پول و هدیه از کشورهای خارجی از سوی ترامپ بعد از ورود به کاخ سفید، علیه وی در دادگاه آمریکا دادخواست تنظیم کردند. «کارل راسین»، دادستان کلمبیا، و «برایان فراش»، دادستان مریلند، اعلام کردند که ترامپ بسیاری از تعهدات خود مبنی بر جدا نگه داشتن وظایف خود به عنوان رئیس جمهور و منافع تجارت شخصی را زیر پا گذاشته است. ترامپ بعد از آغاز به کار به عنوان رئیس جمهور آمریکا، مالکیت خود بر شرکتش را حفظ کرده است در حالی که وی ماه فوریه اعلام کرده بود مدیریت شرکت خود را در راستای جلوگیری از ایجاد تضاد در منافع شخصی و وظایف ریاست جمهوری به پسران خود واگذار خواهد کرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردسر جدید ترامپ با کنگره آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..