تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد تا ۲۸ خرداد تمدید شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سازمان سنجش آموزش کشور به منظور فراهم آوردن تسهیلات برای داوطلبانی که تاکنون موفق به انتخاب رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 نشده‌اند مهلت انتخاب رشته را تا یک‌شنبه ۲۸ خرداد تمدید کرد.

بر این اساس داوطلبانی که کارنامه اولیه خود را دریافت کرده و بر طبق کارنامه مجاز به انتخاب رشته هستند ولی تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکردند می‌توانند از مهلت تمدید شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و فرم انتخاب رشته اینترنتی را تکمیل کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/KKBEVO



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد تا ۲۸ خرداد تمدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..