تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت از تروریسم توسط آمریکا در میان‌ مدت دامن این کشور را نیز خواهد گرفت/ ترامپ در سفر به عربستان به دنبال کلاهبرداری از قبایل بود نه موضوع حقوق بشر

سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درخصوص برخورد دوگانه آمریکا با موضوع تروریسم و حمایت این کشور از تروریسم کنسول و مهار شده، گفت: متاسفانه استکبار و در راس آنها آمریکا با استانداردهای دوگانه به آمریکا نگاه می‌کنند و حاضر است که تروریسم را داشته باشد و در جهت منافع خود از آن استفاده کند و به آن علاقه دارد تا بتواند ملت‌های آزاده را با این شیوه تحت فشار قرار دهد.

وی افزود: البته آمریکا به این موضوع توجه ندارد که وقتی از تروریسم بر علیه دیگر کشورها استفاده کند این جریان چون خودسر و غیرقابل مهار است بر علیه منافع خود آمریکا نیز اقدام خواهد کرد و هرکس در هر گوشه دنیا از فعالیت‌های تروریستی حمایت می‌کند باید منتظر باشد که در میان مدت همان گروه تروریستی بر علیه حامی خود وارد عمل شود.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: آمریکا علاقه دارد تا از هر وسیله‌ای برای حفظ منافع خود استفاده کند و ابزارهای تروریستی نیز از نظر آنها برای رسیدن به هدف قابل استفاده است چرا که از دیدگاه و نظر مادی هدف وسیله را توجیه می‌کند و برای آمریکایی‌ها مهم نیست که ابزار مورد استفاده ابزار قانونمند و نظام‌مند است و یا ابزارهای لجام‌گسیخته.

مره‌صدق با اشاره به سخنان رهبری در مورد مواضع دوگانه آمریکا در قبال حقوق بشر خاطرنشان کرد: ترامپ در مورد حقوق بشر چه می‌خواهد بگوید؟ رئیس جمهوری که با رؤسای قبال عربستان که به کشور دیگری حمله کرده است رقص شمشیر می‌کند براساس کدام حقوق بشر این کار انجام شده است؟

وی افزود: حتی با معیارهای دموکراسی غربی که بسیاری از آنها را ما در نظام جمهوری اسلامی قبول نداریم، دموکراتیک‌ترین کشور منطقه و آسیا ایران است و حتی من بارها گفته‌ام انتخاباتی که در ایران برگزار می‌شود به مراتب از انتخاباتی که در آمریکا برگزار می‌شود مردم سالانه‌تر است.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در تاریخ عربستان یا کدام یک از کشورهای منطقه ما این موضوع را داریم که هر دو سال یک انتخابات برگزار شود.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا با سفر به عربستان و کلاهبرداری 500 میلیارد دلاری به دنبال حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی آمریکا است و به این منظور به این کشور سفر کرده و موضوع حقوق بشر هم برایش مطرح نیست و اهمیتی ندارد اما از آنجایی که نظام مردم‌سالاری ایران به چهارچوب نظام استکباری جهانی تن نمی‌دهد می‌خواهند با سوء استفاده از حقوق بشر به این نظام حمله کنند.

وی در پایان گفت: حتی اگر برخی از کشورهای دنیا و به ویژه کشورهای اروپایی که حداقلی از انصاف دارند باید تکلیف خود را با آمریکا روشن کنند که نمونه بارز آن را می‌توان در برجام دید با وجودی که ایران به تمام تعهدات خود پایبند بوده آمریکا هیچ یک از تعهدات خود را اجرایی نکرده است. کشورهای اروپایی طرف این قرارداد نیز بارها به این موضوع اعتراف کرده‌اند و به نظر من امروز وقت آن است که اروپاییان در رابطه با ایران تکلیف خود را با آمریکایی‌ها مشخص کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/E88N99



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت از تروریسم توسط آمریکا در میان‌ مدت دامن این کشور را نیز خواهد گرفت/ ترامپ در سفر به عربستان به دنبال کلاهبرداری از قبایل بود نه موضوع حقوق بشر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..