تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه کی روش به برانکو/ پرسپولیس مثل بارسا و رئال باشد

به گزارش افکارنیوز،

فشردگى برنامه هاى تیم ملى و تداخل آنها با برنامه تیم هاى داخلى و خصوصا با پرسپولیس که درگیر لیگ قهرمانان است، قطعا در ماه های آینده خبرساز خواهد بود ، مگر آنکه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از همین حالا به دنبال کاهش مشکلات باشند .

کارلوس کی روش که از مسترپلن خود برای آماده سازی تیم ملی در راه جام جهانی پرده برداری کرد ، 99 روز آماده سازی را برای بازیکنان در نظر گرفته و با توجه به زمان کمتر از حد استاندارد برای بازی های لیگ ، باشگاه ها باید خود را آماده یک فصل بسیار فشرده و نفسگیر کنند .

در این بین مشکلات پرسپولیس با توجه به حضور سرخ ها در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر است . چیزی که کی روش نیز به آن اشاره داشت و با تایید این موضوع می گفت نیاز به همکاری و فدارکاری پرسپولیس دارد . او گفت :تنها استثناى این برنامه فقط پرسپولیس است که در مراحل بالاترلیگ قهرمانان  حضور دارد.

کی روش با اشاره به تیم های بزرگ جهان و مشکلات مشابه شان هم گفت : بارسلونا، رئال و منچستر نیز تحت فشار و فشردگى بازى هاى خود را برگزار مى کنند. من خودم زمانى که در منچستر بودم ١١ بازى در یک ماه پشت سر گذاشتم. نیاز به فداکارى داریم و پرسپولیس نیز باید این فداکارى را انجام دهد . وقتى در مراحل بالا هستید و در این سطح حضور دارید باید بهایش را بپردازید . این بهای افتخار و بزرگی است کما اینکه  رئال، بارسا و منچستر، بایرن و بقیه هم به نسبت تیم های معمول همیشه مشکلات و فشردگی بیشتری را تحمل می کنند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه کی روش به برانکو/ پرسپولیس مثل بارسا و رئال باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..