تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تناقض آشکار حرف و عمل آمریکایی‌ها در مواجهه با قطر +عکس

ترامپبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس جمهور آمریکا اواخر ماه گذشته میلادی در سفری دوره‌ای به عربستان، سرزمین‌های اشغالی، بلژیک و واتیکان رفت.  در همان روزها زمزمه اختلاف چند کشور عربی با دولت قطر شنیده می‌شد و سران دولت‌های عربی شروع به قطع رابطه با قطر کردند. دونالد ترامپ پس از بازگشت به کاخ سفید در پستی توییتری از قطر به‌عنوان یک دولت افراطی یاد کرد و اتهام تروریستی بودن به آن زد.

اکنون پس از گذشت چند روز از این اتهام‌زنی، شنیده‌ها حاکی از آن است که دولت‌های ایالات متحده و قطر در حال امضای قرارداد تسلیحات نظامی هستند. طبق اعلام خبرگزاری فرانس‌پرس طبق این قرارداد، آمریکا قصد دارد جنگنده‌های نظامی به ارزش 12 میلیارد دلار به قطر بفروشد.

شعله‌های اختلاف بین قطر و چند کشور عربی از آنجا زبانه کشید که در خبرگزاری رسمی قطر صحبت‌هایی به نقل از امیر این کشور در حمایت از ایران منتشر شد. وی در اظهاراتی ایران را قدرتی بزرگ و ضامن ثبات در منطقه خوانده بود.

حال سوال این است که باید توییت ضدقطری ترامپ را باور کنیم یا قرارداد فروش چنگنده‌های نظامی به قطر را؟

در سفر اخیرم به خاورمیانه اعلام کردم که دیگر نمی‎توان ایدئولوژی افراطی را از نظر مالی تأمین کرد؛ رهبران به قطر اشاره کردند.

ترامپ 

خبر فرانس‌پرس درباره امضای قرارداد تسلیحات نظامی بین قطر و آمریکا

ترامپ 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تناقض آشکار حرف و عمل آمریکایی‌ها در مواجهه با قطر +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..