تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسکو: مذاکرات میان ایران، روسیه و ترکیه درباره دور آتی مذاکرات آستانه در جریان است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران تأکید کرد که کشورهای روسیه، ایران و ترکیه به مذاکرات در خصوص تعیین تاریخ دقیق دور آتی مذاکرات صلح سوریه در آستانه پایتخت قزاقستان ادامه می‌دهند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «تاس»، زاخارووا گفت: «کشورهای تضمین‌کننده آتش‌بس سوریه در حال کار روی چهارچوب زمانی جدید برای برگزاری دور بعدی مذاکرات آستانه هستند».

وی افزود: «گفت‌وگوهای فعالی به منظور توافق در خصوص بسته سندهای مرتبط با اجاره تفاهم‌نامه 4 می در جریان است».

بر اساس این گزارش، ایران، روسیه و ترکیه در تاریخ 4 می توافق کردند که 4 منطقه کاهش تنش در سوریه ایجاد شود. بر اساس یادداشت تفاهمی که در ین مذاکرات در قزاقستان به امضا رسید، این چهارمنطقه عبارتند از یک بخش از شمال حمص، حومه دمشق و دو منطقه درعا و القنیطره.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در بخش دیگری از اظهاراتش گفت، در صورت عدم مداخله هوایی آمریکا در سوریه، نیروهای دولت سوریه به دستاوردهای به مراتب چشمگیرتری تا کنون رسیده بودند.

وی ادامه داد، دمشق به موفقیت‌هایی در مقابله با داعش و تروریست‌ها رسیده که با وضعیت جدید دمشق برای شکست تروریست‌ها آماده می‌شود.

انتهای پیام/.

http://fna.ir/IKATWS



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسکو: مذاکرات میان ایران، روسیه و ترکیه درباره دور آتی مذاکرات آستانه در جریان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..