تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واردات خرما از رژیم اشغال‌گر قدس را تکذیب می‌کنیم

به گزارش افکارنیوز،

«علی علی آبادی» ضمن تکذیب خبر منتشره در برخی رسانه  ها با عنوان «واردات خرمای اسرائیلی به کشور/ بررسی آلودگی بیولوژیک خرماها در مراجع بهداشتی»، تاکید کرد: هیچگونه ثبت سفارش خرما از رژیم صهیونیستی انجام نشده است.

وی با بیان اینکه چنانچه این واردات از مجاری غیر رسمی باشد، حکم قاچاق دارد که به لحاظ قانونی باید توقیف شود، افزود: تمام ثبت سفارش میوه ها از جمله خرما نیازمند گواهی وزارت بهداشت است.

علی آبادی تاکید کرد: از لحاظ قانونی هرگونه واردات از مبدا رژیم اشغالگر قدس غیرقانونی است و ثبت سفارشی از این مبدا انجام نشده است.

 ۹کامیون خرما که از مبدا رژیم صهیونیستی بارگیری شده بود، فروردین و اردیبهشت ماه امسال موقع ورود به مرز بازرگان کشف و توقیف شد. این محموله ها با کسب دستور مراجع قضائی، دیروز در مرز بازرگان امحاء شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واردات خرما از رژیم اشغال‌گر قدس را تکذیب می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..